nagyik

A nagyik mindennap, Ünnepek és hétköznapok

Beszéljünk róla

Egészség

Egy kis segítség

Szexi

Ajánló

Humor

Videó

Utazás

Több tipp

Hobbi

A gyorsabb internet

Utolsó kommentek

  • Kalandor81: A cikk egyetlen fontos dolgot nem említ, a gyümölcs mindenki által ismert hétköznapi nevét. Maracu... (2008.06.11. 20:31) A Golgotavirág (Passiflora caerules)
  • NaSa: Kedveskéim! Pista bácsi vagyok. Korban én nyertem, én 82 vagyok. Én is nagyon izgalmasnak találom ... (2008.01.29. 19:40) Vetkőző nagyik
  • Utolsó 20

Vetkőző nagyik

2008.01.27. 13:09 :: online

Úgy látszik a nyilvános vetkőzés, nemcsak a szexbombák privilégiuma, a borsonline cikkéből kiderül, hogy még 74 évesen is lehet valaki keresett sztriptíztáncosnő.

Lena, aki 74 éves, heti 6 alkalommal lép fel és „megőrülnek érte”. Elmondása szerint családja (7 gyereke és 10 unokája), büszke rá.

És itt van Fran, aki még „csak” 62 éves, és állítólag nehezen vetkőzte le gátlásait, de miután ez sikerült és fiatalabb barátja feltette a netre a bikini képét, nagyon megugrott a levélforgalma, sőt profi fényképésztől is kapott ajánlatott.

„Attól, hogy idősebb vagyok és kövér, még lehet imádnivaló a testem – nyilatkozta Fran, aki nagyon jól érzi magát a bőrében.

Igazat adok nekik, élvezzék az életet! ha nekik így jó és van olyan, akinek ez kell, akkor miért ne?



1 komment

Címkék: nagyi szexi sztriptíz szexbomba

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyik.blog.hu/api/trackback/id/tr100313338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaSa 2008.01.29. 19:40:30

Kedveskéim! Pista bácsi vagyok. Korban én nyertem, én 82 vagyok. Én is nagyon izgalmasnak találom a vetkőzést, én is szívesen vállalnám valamelyik hölggyel.. Főleg az tetszene, ami utána jön. Csak az a kérésem, hogy a levetett ruháimat ne valami modern mosóporral mossák ki a hölgyek, mert allergiás vagyok. Ha kérhetem, akkor mosószappannal. Azt se bánom, ha elejtik a szappant... Akkor jövök én.... Háturul... Hihihi....
süti beállítások módosítása